۴ پاسخ

آراد خروسک گرفته بود این پودر رو داد تا ۱۴روز گفت حتی اگع خوب شد هم بدم

بله من افاموکس استفاده کردم بچه ام خوب شد

سلام عزیزم خروسک گرفته؟

من اون ساشه های سمت راستشو استفاده کردم اره خوب بود

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی