۳ پاسخ

عملش خیلی راحته نقاهتی ب اون صورت نداره اما سنگین نباید بلند کنی بازم با دکترت مشورت کن

منم یکشنبه میخام انجام بدم

به من گفتن تو شیر دهی انجام نمیدن

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ ۱۱ ماهگی