سلام کسی بوده بچش قلبش سوراخ بوده باشه انژیو کرده؟

۳ پاسخ

پسر من بعد به دنیا اومدنش گفتن سوراخ داره قلبش یبار یک ماهگی یبارم شش ماهگی اکو شد تو شش ماهگی برطرف شده بود شکر خدا

سلام آره دخترم قلبش سوراخه دوماهگی تشخیص دادن بعد ۵ ماهگی گفت بیار دوباره اکو اگه سوراخش بیشتر شده بود و توی این مدت علائم بدی داشت باید آنژیو بشه که خداروشکر دوباره اکو بردمش هنوز سوراخ بود ولی همین که بدتر نشده بود و علائم نداشت نیازی به آنژیو نبود

داداش من اینجوری بودعزیزم نگران نباش حتی چند تا سوراخ داشت
با مرور زمان خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی
مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ ۱۱ ماهگی