منم عموم فوت کرد خیلی گریه کردم کلا دوران بارداریم همش جوش و استرس و نگرانی و گریه
الان فهمیدم چقدر تاثیر منفی رو بچم داشته
خدانکنه کاریش باشه ک دق میکنم🥲🥲🥲
اره من بارداری اولم ۳۵ هفته بودم خواهرشوهرم فوت کرد خیلی غم و غصه خوردم.چنروز قبلش انقد با حسرت بهم گفت چیزی ب زایمانتنمونده نه؟😓گفتم اره گفت پس من نمیبینمش گفتم نگو اینجوری انشاالله خوب میشی میبینیش😓ولی عجل محلتش نداد همش همین حرفش تو ذهنم مرور میشد ک دوس داشت برادر زادشو ببینه نتونس خیلی غصه میخوردم
برادرشوهرم جلو چشمام چاقو خورد یک ماه بعد عموشوهرم مرد بعد ام ا.ق.ت.ش.ا.ش بعدشم ج.ن.گ حالا هم که زایمانمه استرس زایمان کجا زایمان کنم تو این وضعیت خیلی بده فقط خداروشکر میکنم که خدا دوسم داشت تاالان یه لک ندیدم با این همه استرس بد بیاری منو پسرم قوی تر از این حرفایم❤️🥹
من از روزی که فهمیدم حاملم اشک ریختم تا روز زایمانم یه آب خوش اگه از گلوم رفته باشه پایین بعیده
بچم انقد ضعیف و ریز بود که با زایمان سزارین ایست قلبی کرد بستری شد ان ای سیو الآنم فقط جیغ و گریه کولیک و رفلاکس داره
دکترم گفت اگر طبیعی زایمان میکردب قطعا بچه از دست میرفت
ارع من۳ماهه بودم بابابزرگم فوت کردخیلیم گریه کردم وغصه خوردم ولی خدای نکرده بچم چیزیش نشددخترخالمم که هم هفته منه وحتی الان بخاطراینکه دهانه رحمش بازشدع بستریه وخطرزایمان زودرس داره اون موقع مشکلی پیش نیومد
من 💔
بله من،ماه اخر بارداریم فروشگاهمو تو این شلوغیا آتیش زدن و همه ی زندگیمو و زحمتای چندین وچند سالم از بین رفت😢
منم دخترهمسایمون فوت شد خیلی غصه خوردم و گریه کردم
ماه اول بارداریم تهران بودم مسافرت ماشینمون خراب شد اون موقعه تو شهر غریب دو روز اوارع هرچی پول داشتیم به ماشین خرج شد اومدیم خونمون مادرشوهر خواعر شوهر برادرشوهر میدین شوهرم بهم توجه میکنن اذیتم میکردن فشارم ازاون موقعه میره بالا هی بدشم که دی ماه شد اون همه ادم مردن بدش باز جنگ شد الانم سع روزه مادر بزرگم فوت کرده
انقد گریه کردم انقد هیچی نخوردم دیگه نمیدونم این بچه چیشد تو شکم من
بله من پدرشوهرم فوت شد خیلی گریه کردم و غصه خوردم و همون روزا لکه بینی هم پیدا کردم.😓
منم سه ماهه بودم پدر شوهرم فوت کرد
اما تمام سعیم رو کردم روحیمو حفظ کنم
من ۲ ماهم بود پدر شوهرم فوت کرد خیلی اذیت شدم
من از روزی ک فهمیدم باردارم پدرشوهرم مریض شد سه چهار ماه بعدش فوت کرد تازه داشتم یکم اوکی میشم ج.ن.گ شد
از همون روز اول من تو غم و غصه و استرس و ناراحتی ام تا همین الان
من چهل روز پيش مادرشوهرم فوت كرد و خيلي جيغ زدم و گريه كردم تا يه هفته بچه خودشو سفت كرده بود و نميتونستم تكون بخورم
من خیلی گریه کردم سر خیلی چیزا
اره روزی که فهمیدم حامله ام خواهر شوهرم مرد 17سالش بود خیلی سختی کشیدم
بله من ماه آخر بودم عموم فوت کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.