حتما بخور من برا اولی نخوردم ولی برا این حتما میگیرم باعث میشه بخیه هات زود بگیرن
آره بخور من روزی یکی گفت بخور قرص خوبیه
من خوردم و سزارینیم خیلی خوب بود
بخیه هام شدید درد میکنن😭😭😭
ب منک خوشکن داده با شیافت
اره خوبه .اسپری نیواشا هم میزنم خوبه
مال ترمیم زخم ایناس
راتاهیل بخور بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.