۸ پاسخ

حتما بخور من برا اولی نخوردم ولی برا این حتما میگیرم باعث میشه بخیه هات زود بگیرن

آره بخور من روزی یکی گفت بخور قرص خوبیه

من خوردم و سزارینیم خیلی خوب بود

بخیه هام شدید درد میکنن😭😭😭

ب منک خوشکن داده با شیافت

اره خوبه .اسپری نیواشا هم میزنم خوبه

مال ترمیم زخم ایناس

راتاهیل بخور بهتره

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️ مامان ♥️♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هلما و تو دلی🩵 مامان هلما و تو دلی🩵 روزهای ابتدایی تولد