۳ پاسخ

ماجان ک عزیز شیر هس ن شیرخشک باید از شش ماهگی گیگوز دو بدی من از الان دو میدم

ماجان مگ شیرخشک داره؟شیر پاستوریزه داره فک کنم

چرا الان دو نمیدی‍؟

سوال های مرتبط