۷ پاسخ

اره عزیزم اصلا نکش ضرر داره

کلا مصرف همه دودا ضرر داره چون حجم نیکوتین توی شیر سه برابر حجم نیکوتین توی خونه

بعد کشیدن یکی بدوش بعد دوساعت اینا بده بنظرم اینجوری شاید کمتر ضرر باشه

نه بعید میدونم

اره صددرصد

من دختر خالم میکشید میدوشید میریخت بیرون

شوخی میکنی دیگه؟! خب نکش عزیزم !

سوال های مرتبط

مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان قیصر مامان قیصر ۱۵ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی