اره عزیزم اصلا نکش ضرر داره
کلا مصرف همه دودا ضرر داره چون حجم نیکوتین توی شیر سه برابر حجم نیکوتین توی خونه
بعد کشیدن یکی بدوش بعد دوساعت اینا بده بنظرم اینجوری شاید کمتر ضرر باشه
نه بعید میدونم
اره صددرصد
من دختر خالم میکشید میدوشید میریخت بیرون
شوخی میکنی دیگه؟! خب نکش عزیزم !
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.