خانوما من وقتی اعصبی میشم تپش قلب میگیرم برا نی نی بد نیست

۳ پاسخ

سعی کن عصبی نشی تاثیر بد روی جنین داره بعد ها پرخاشگر و عصبی میشه

کلا عصبانیت بده تو بارداری چ برسه تپش قلب. خونسردیتو سعی کن حفظ کنی

منم یکم ناراحت یا عصبی بشم تپش قلب میگیرم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری