دخترا من بعضی وقتا یهو تپش قلب میگیرم زود نیست الان ،؟

۷ پاسخ

من دارم

نه طبیعیه پیش میاد گاهی
ولی نباید خیلی ادامه دار باشه

ن گلم من هفته شما بودم همینجوری میشدم ولی الان بهترم ارزگاهی ک خسته میشم تپشم قلبم میره بالا

منم بعضی وقتا میگیرم

برو متخصص قلب چکاب شو

وای من الان گاهی اوقات میگیرم اونم شدبد

نه منم معدم که زیاد پر میشه تپش قلب و تنگی نفس میگیرم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری