۶ پاسخ

منم دارم یه موقع هایی نمیدونم برا چیه دکترم نرفتم

طبیعی منم دارم نگران نباش

منم اکثرا تو ماه های پایین داشتم

والا من هرکیو دیدم بارداره تپش قلب داره من خودمم از اول دارم فک کنم طبیعیه
اما اگه زیاد باشه اذیت بشی باید بری دکتر

من از اول بارداریم تپش قلب دارم
چک کن ببین تیروئید نداری

نه عزیزم طبیعی نیست
بهتره برسی بشه
نه که بترسی ها
کلی میگم هر علامتی بدنت میده برسی کنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 💙معجزه خداجونم مامان 💙معجزه خداجونم ۹ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری