خانما بعضی وقتا تپش قلب میگیرم نفسم میگیره برای چیه؟؟؟

۵ پاسخ

تنگی نفس از علائم این هفته هاست

میگن تو بارداری تپش قلب طبیعیه ولی اگ خیلی دگ اذیتت میکنه برو دکتر

طبیعیه منم زیاد اینجوری میشم دکترم گفت برو دکتر قلب

منهم همین مشکل دارم و امروز دکترم رفتم گفت بایستی بری دکتر قلب شاید مشکل از قلب ک اینجوری میشید

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری