۸ پاسخ

نگران نباش.ممکنه هماتوم باشه یا جفت پایین باشه.اولین فرصت دکتر برو
فعلا تا دکتر بری استراحت کن .خم و راست نشو.نزدیکی نکن .شیاف پرژسترون مقعدی بذار

الان بهترید ؟

عزیزم نترس اصلا برو دکتر زنان بعدشم یه سنو بده که خیالت راحت بشه

نگران نباش عزیزم استراحت کن فعلا تا پیش دکتر متخصص نرفتی رابط ندلشته باش حرف دوستان در مورد شیاف هم گوش بده درست میشه نگران نباش

شیاف پروژسترون باید بزاری و فقط استراحت

من اینجوری شدم رفتم بیمارستان گفت طوری نی ولی بعد دکتر خودم گفت باید پروژسترون میزدی

برو بیمارستانی جایی، سونو بده

سریع برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان نی نی🌙❤️ مامان نی نی🌙❤️ قصد بارداری
مامان پناه🩷🐣🐤 مامان پناه🩷🐣🐤 هفته نوزدهم بارداری