خانما من ازم خون اومد خطرناکه

۱۱ پاسخ

رفتی دکتر گلم؟؟
چیشد بهتری؟؟

حتما برو دکتر چک بشی

برو بیمارستان اکه خون اومده.

اگه مقدارش خیلی کمه و یا بعد از رابطه بوده طوری نیس
امشبو استراحت کن اگه تا فردا نیومد چیزی نیس

خون یا لکه بینی ؟
اگر خونه حتما یه سونو بده
اگر لکه بینی تو هفته های پایین طبیعی یکم استراحت کن شیاف پروژسترون بزار خوب میشی

ممکنه کیست یا هماتوم باشه ولی شیاف بذار و استراحت کن محض احتیاط

بله ک خطرناکه برین دکتر

رابطه پرخطر داشتی؟

اگه قابل توجه بوده برودکتر

هماتوم داشتی؟

برید دکتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حسین اقا مامان حسین اقا روزهای ابتدایی تولد