بچه ها من لخته خون ازم اومد چیکار کنم😭😭😭😭😭😭

۱۲ پاسخ

چیکار کردی گلم بهتری؟؟

بچه ها رفتم دکتر قلبش تشکیل شده گفت ۶ هفته ۴ روزته ی هماتوم داری کوچیک پشت جفت

درمانگاه سلیم هم خوبه

چیزی نیس انشالا

بدوووووو اورژانسی بیمارستان

برو دکتر

سریع برو بیمارستان

آروم باش هماتم داری شاید

😐وای برو بیمارستان
هنوزم خونریزی داری

برو سونو عزیزم انشاالله چیزی نیست

برو دکتر حتما شیافم بزار

عزیزم باید بری دکتر سونو بدی

سوال های مرتبط

مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته سیزدهم بارداری
مامان حسین اقا مامان حسین اقا روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته دوازدهم بارداری