۴ پاسخ

عزیزم من سرکلاژ شدم
پزشکم گفته بودتا2هفته خونآبه و لکه بینی عادیه
ولي اگرخونریزی داشته باشی خطرناکه

ب من گفتن تا یک هفته لکه بینی و خونابه و زرد مشکلی نداره ولی اگر خدایی نکرده دیدی بیشتر هست برو دکتر
الانم شیاف زدی دراز بکش

خون آبه باشه تا سه روز طبیعیه عزیزم

استراحت کن شیاف بزار
اگ خونریزی شدید باشه باید بری پیش دکتر

سوال های مرتبط