مگه سبزی خوردن منع داره تو بازداری؟
همه ی سبزی هارو بخور هیچ منعی نیست
من فقط جعفری شنیدم
البته هرچیزی زیادش خوب نیس
من همه چی خوردم جز شاهی گشنیز جعفری و شنبلیلع و پونه بده
منکه همه رو میخورم مخصوصا اسفناج و جعفری که برگ تیره دارن بیشتر از همه خاصیت داره
همه سبزی خوبه.ریحون میگن عالیه
من همشو میخورم😐ولکن بابا این حرفا رو بخور نخور نخور بخور
من شنیدم سبزی های قائده آور خوب نیس
مث گشنیز جعفری شاهی
من همو خوردم تا حالا مجازه بخور
فرقی نداره هرچی خواستی بخور اما نه خیلی زیاد که بخوای هر دقیقه بخوری
وا همهش
مگه از هرکدوم چقدر میخوای بخوری
من همشو میخورم
همه سبزی ها
فقد جعفری رو میگن خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.