دلدرد گاهی اوقات زیاد زور میزنن
اشکال نداره کلا
چیزی نیست از قدیم میگفتن بچه ک پنیر کنه چاق میشه
پسر منم اینجوری میگن پنیری خوبه شیر خوب نیس زیاد برگردونه
منم همینطور بعضی اوقات ابکیه
ولی خب پنیری هم زیاد استفراغ میکنه؟
اینکه طبیعیه بعد هر بار شیر خوردن
منم پسرم چن روزه اینجوری بالا میاره قبلا ااصلابالانمیاورد .فردامیبرم دکتر انشااله
میخواد چاق بشه نگران نباش
دختر منم اینجوری بالا میاره میگن واسه چاق شدنشه
دلیل چاق شدنش هست نگران نباش پنیریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.