هفته شش بارداری علائمی نداشته باشی طبیعیه ؟

۱۰ پاسخ

منم ندارم میترسم همش🥺

آره نهایت استفاده رو ببر که قراره کلی حالت تهوع بگیری😬

اره عجله نکن اقد علایم بیاد ک خسته شی

از هفته 8 معمولا تهوع اینا شروع میشه

من هنوزم ندارم علائمم😂

من فقط سبته درد دارم

ارع عزیزم

ببخشید ولی چرا اسمت مامان صندوقه😂😂😂😂 نکنه میخواستی بنویسی فندق 😬😬😬😬😬

اره عزیزم

آره....

سوال های مرتبط