منم ندارم میترسم همش🥺
آره نهایت استفاده رو ببر که قراره کلی حالت تهوع بگیری😬
اره عجله نکن اقد علایم بیاد ک خسته شی
از هفته 8 معمولا تهوع اینا شروع میشه
من هنوزم ندارم علائمم😂
من فقط سبته درد دارم
ارع عزیزم
ببخشید ولی چرا اسمت مامان صندوقه😂😂😂😂 نکنه میخواستی بنویسی فندق 😬😬😬😬😬
اره عزیزم
آره....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.