بجا اینکه بیسکوییت مادر بدم که هییییچ خاصیتی نداره سرلاک میدم حداقل پر ویتامینه
منکه میدم خیلیم دوست داره
یکبار در روز یه وعده کلا
مضره شکر داره خاصیتی هم نداره
والا منم دارم سرلاک بهش میدم ،ولی وزنش هیچ تغیری نکرده
بده عزیزم مشکلی نداره مورد تایید خیلی از دکترا هس.
پسرم وزنش کمه میگن واسه وزن گیری خوبه
دکتر پسرم گف ماهی دو تا قوطی سرلاک بده ویتامین اینا داره
ندادم ولی بنظرم خوبه
منکه ندادم به بچم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.