من نفهمیدم بلاخره سرلاک خوبه یا ن

۹ پاسخ

بجا اینکه بیسکوییت مادر بدم که هییییچ خاصیتی نداره سرلاک میدم حداقل پر ویتامینه

منکه میدم خیلیم دوست داره
یکبار در روز یه وعده کلا

مضره شکر داره خاصیتی هم نداره

والا منم دارم سرلاک بهش میدم ،ولی وزنش هیچ تغیری نکرده

بده عزیزم مشکلی نداره مورد تایید خیلی از دکترا هس.

پسرم وزنش کمه میگن واسه وزن گیری خوبه

دکتر پسرم گف ماهی دو تا قوطی سرلاک بده ویتامین اینا داره

ندادم ولی بنظرم خوبه

منکه ندادم به بچم

سوال های مرتبط

مامان آرتین💙❤️ مامان آرتین💙❤️ ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان گوگولی🩷 مامان گوگولی🩷 ۱۰ ماهگی