خانما سرلاک خوبه یا فرنی

۵ پاسخ

منم میخوام دخترم خوب وزن بگیره از هر دوتاش میدم

فرنی.

سرلاک ویتامین داره خیلی خوبه

فرنی...سرلاک هرچی باشه صنعتیه

هردوش خوبه

سوال های مرتبط

مامان عرفانم مامان عرفانم ۱۲ ماهگی