۳ پاسخ

مث بیسکوییت له شده .من گندم وسیب میدم دوست داره

فرنی هم داره ک عین فرنیه
حریره داره
ولی گندماش مث بیسکوییت له شده تو شیر یا اب

فرنی

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی