سرلاک حرارت نمیخواد باید فقط با آب قاطی کنی
مسه شیرخشک نباید ابکی بشه باید مسه فرنی یاشه
ن نباید حرارت ببینه مثل شیرخشکه درست کن با ابجوش ملایم درست کن
عزیزم اول اینکه از روش دستور العملشو بخون دوم اینکه اب ولرم بریز توش ی دقیقه صبر کن خودش سفت میشه واسه همین نباید خیلی بریزی
آب ولرم میریزی اونم میریزی تو آب هم میزنی
نیاز به حرارت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.