۵ پاسخ

سرلاک حرارت نمیخواد باید فقط با آب قاطی کنی

مسه شیرخشک نباید ابکی بشه باید مسه فرنی یاشه

ن نباید حرارت ببینه مثل شیرخشکه درست کن با ابجوش ملایم درست کن

عزیزم اول اینکه از روش دستور العملشو بخون دوم اینکه اب ولرم بریز توش ی دقیقه صبر کن خودش سفت میشه واسه همین نباید خیلی بریزی

آب ولرم میریزی اونم میریزی تو آب هم میزنی
نیاز به حرارت نداره

سوال های مرتبط

مامان ملودی خانوم🎀😍 مامان ملودی خانوم🎀😍 ۱۰ ماهگی
مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد