سلام مامانا ویتامین د سہ ونعوزینک براے چیہ؟

۲ پاسخ

من نئوزینک میدم هیچچچ فایده نداره برا اشتها میدم

د۳برای کمبود ویتامین دی که بچه چهاردست وپا نره و دندون نداشته باشه. زینک هم برای اشتها

سوال های مرتبط

مامان جو جو مامان جو جو ۱۷ ماهگی
مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی