چی براے اشتھاے بچہ خوبہ؟

۷ پاسخ

نئوزینگ

قطره فولیمکس خیلی اشتهارو باز میکنه مثل زینک هم منع مصرف چند ماهه نداره و باعث یبوستم نمیشه من به تجویز دکتر پسرم از شش ماهگی تا الان روزی نیم سیسی بهش میدم

نئوزینک بهش بده

من قطره زینک گرفتم سه چهار روزه بهش میدم

لیکو‌ زینک خوبه

ژنتیک... والا من همه چیز برای هردوتا بچم امتحان کردم... دکتر هم سر اولی و هم دومی بهم گفت خانوم این بچه ها خلقتشون اینطوره... نمیتونی تغییرشون بدی

فهمیدی به منم بگو 😬

سوال های مرتبط

مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی