مامانای زیبا
چہ سرلاکی خوشمزہ س براے پسرم بگیرم؟؟

۵ پاسخ

من گندم و خرما با گندم و سیب واس پسرم گرفتم خوشمزه یوده دوست داشته

چند میوه

گندم و موز، حریره بادوم

گندم و خرما.خیلی خوبه مزشم دوستداره توش کرانچی های ذرتم داره مزشو قشنگترم کرده

خرما و گندم
مور و گندم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه  و علی مامان ریحانه و علی ۱ سالگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۳ ماهگی
مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی