خانما انبہ خوبہ بدم ب بچم چجوری بدم

۵ پاسخ

کیلویی چنده

میتونی هستش در بیاری بدی بهش

من تو میوه خوری یا تو فرنی بهش میدم

آره من با جو دوسر پرک که میپزم بعد خنک میشه انبه میریزم داخلش احساس میکنم انبه تنها گرمه اذیتش میکنه ولی با جو که میدم خوبه هم بهتر میخوره هم طبعش نرمال میشه

آره من میدم به دخترم یا یه تیکه لا پوست برش بزن بده دستش یا پوره کن تو فرنی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی
مامان غفران مامان غفران ۱ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی