میتونی بزاری ماهین خیلی اسم زیبایی هست با گندم من اگه دختر داشتم اسمشو میزاشتم گندم
مایا خوب نیس
میشی
چندهفته؟؟ منم ۹فروردین عمل دارم
من دخمل داشتم انتخابم
گندم یا عطرین بود😍
مایا خیلی نازه که😍
قشنگ نیست ی اسمی بزارید بچه راضی باشه بزرگ شد مایا چیه من میخام آیناز بزارم
لنا
نلا
نیلا
مانیا
ماهلین
مهوا
دلوین
دلین
دلا
دلیار
جانا
جانان
دو تا اسم دیگه هم انتخاب کن بعد همون لحظه دیدیش بینشون یکی رو انتخاب کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.