منم همینجورم دکتر بهم شربت لاکسی ژل داده
مصرف سبزیجات رو زیاد کن
انجیر خشک رو شب تو یکم اب ولرم و کمی گلاب بخیسون صبح ها بخور
موز بخور
مصرف مایعات رو بیشتر کن اب زیاد بخور
من اینجوری بهتر میشم و اینا توصیه های دکترم بوده
و اینکه چیزایی که نفخ آوره اصلا نخور
كاهو و سبزي خوردن خيلي جوابه، بعضي ها انار ميخورن يبوست ميگيرن من انار ميخورم برعكس ميشه
شیاف بزار
ببین من اینقدر یبوستم شدید بود که خون میومد از مقعدم عدسی خوردم خیلی جواب داد بهتر شدم خداروشکر کیوی هم شبا قبل خواب بخور
شربت لاکسی ژل، ناشتا پنتوپرازول دو لیوان اب ولرم، انجیر خیس خورده و اب فراوون در طول روز
در نهایت نشد شیاف گلیسیرین
مخصوصا ک سرویکست پایینه حتما سعی کن درمانش کنی
من اب خیلی میخوردم اصلا یبوست نشدم
کاااااهوووو
شربت بخور
روزی 2تا کیوی بخور یکی ساعت 10..11 صبح یکی عصر
آب زیاد میخورم
رو غذاهات یه غاشق کره بزن
خیلی خوبه
غذاهای خشک نخور
گوجه خیلی خوبه سبزیجات
رعایت کنی کم کم رفع میشه
روغن زیتووون فقط علاج منه
من شیر میخورم اسهال میشم
زردالو بخیسون
لبو منو درست میکنه من یبوست وحشتناک دارم
اب میوه اب زیاد بخور توت فرنگی و آش بخور
قرص پرودایجست عالیه دکتر به من داد
شیر سرد بخور خوبه
کاهو بخور خیلی جوابه
الو و انجیر خیس کن بخور
بامیه بخور
صبح ناشتا اب ولرم بخور
تحرکتو بیشتر کن
پرتقال بخور
شیر
من اول صبح معده خالی شیر بخورم تمام هستم
من خیلی یبوست میشم
انجیر خشک و با آلو بخارا نم کن شب صبح بخور
اب ولرم اول صبح ۲ لیوان
انجیر خیس بزار بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.