من سه ماهه اول حالت تهوع شدید و سردرد داشتم خیلی بیحال و کسل بودم، الان که وارد سه ماههی دوم شدم سردردم و حالت تهوعم کمتر شده(هنوز دارمشون)ولی همش خوابم(مخصوصا امروز)گرفتگی عضله پا که امونم رو بریده کمردرد و تیرکشیدن زیرناف هم که نگم برات. اها سرگیجه هم بعضی وقتا😣
برای هر بدنی فرق داره همه مثل هم نیستن نمیشه مقایسه کرد
عزیزم من برنامه بله گروه دارم واسه اقدامیا و اونایی که باردارن اگه دوست داشتین بگین عضوتون کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.