علایم سه ماهه دوم و سه ماهه سوم چیه؟؟؟

۳ پاسخ

من سه ماهه اول حالت تهوع شدید و سردرد داشتم خیلی بیحال و کسل بودم، الان که وارد سه ماهه‌ی دوم شدم سردردم و حالت تهوعم کمتر شده(هنوز دارمشون)ولی همش خوابم(مخصوصا امروز)گرفتگی عضله پا که امونم رو بریده کمردرد و تیرکشیدن زیرناف هم که نگم برات. اها سرگیجه هم بعضی وقتا😣

برای هر بدنی فرق داره همه مثل هم نیستن نمیشه مقایسه کرد

عزیزم من برنامه بله گروه دارم واسه اقدامیا و اونایی که باردارن اگه دوست داشتین بگین عضوتون کنم

سوال های مرتبط

مامان سامیه سادات مامان سامیه سادات هفته دوازدهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری