سلام بچم شیرمیخوره میاره بالا علتش چیه

۴ پاسخ

باید آروغ شو بگیری حتما..
بچه منم هنوز بالا میاره

یکی بیاد جواب تایپک منو بده 🥲🙏🏼

شاید رفلاکس داشته باشه

ممکن رفلاکس باشه ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان پرنسس دیناز مامان پرنسس دیناز روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی