شربت دومتیدون بده
البته با مشورت پزشک
وسطای شیر خوردن اروغشو بگیر دوباره ادامه شیر و بده
بچه منم همینه کلافه شدم دیگه
اگر دیدی بهتر نشد و بیشتر شد برو دکتر دارو بده بهش
حتما اروغش رو بگیر و ده دقیقه تا یک رب بعد شیر ایستاده تو بغلت نگه دار وقتی هم میزاریش زمین حتما رو تشک انتی رفلاکس بزارش
بردیش دکتر؟ شاید ریفلاکس داره
چون دخترمنم همینطور بود با یه سری علائم دیگم داشت از زمانی که دارو مصرف کرد خیلی بهتر شده
اروغشو میکنی؟
شیر بریده یا صاف؟
بچه منم همینطور شده نمیدونم چیکار کنم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.