۳۰ پاسخ

هنوز زوده که شما که میخوای طبیعی زایمان کنی باید ۴۰ هفته کامل بشی🥲

چه شکمت کوچولوه😅😅 بزار بمون اون تو جاش امن تره 🤭

پس من خدا حدا میکنم بتونم نگهش دارم

سلام مبارک باشه عزیزم دعا من بارداری باشیم ممنونم

عین من که تو بارداری شکمم کوچیک بود ، شکمت کوچولوعه
اما به این چیزا نیست و دخترم ۳۹ هفته با وزن ۳۳۰۰ به دنیا اومد و خداروشکر همه چیش خوب بود
کلا تو ماه آخر تپل تر شدم و سریع بعد زایمان به وزن قبل برگشتم
تغذیه ی اصولی تو بارداری خیلیییی مهمه

عزیزم شتیدم یه خانومی هفته ۳۷ شیاف گل مغربی گذاشته بود دوروز بعد زایمان کرده بود

عزيزمممم😂🥹

من دقیقا تو این حالتم ک خودم با دستای خودم بکشمش بیرون هیچ جوری راضی نمیشه که بیاد 😂

عزیزم شما وزن نی نی چقدره چون شکمتون کوچولو هست ؟!

اگه منو که ازتو کمترم ببینی گریه میکنی شکمم رسیده به زانو هام😔

اووووخووودا شکمشوووو💙💙💙😃😃😃

به به چه اندامت خوب مونده ماشالله
من با اینکه زیاد وزن اضافه نکردم ولی پهن شدم
متاسفانه تو دختر آدم پهن میشه چاق تر نشون داده میشه
رفتی سونو ببینی چرخیده یا نه؟

حالا من میگم بیشتر بمونه تا اردیبهشتی بشه

منم خیلی خسته شدم از الان میگم ۳۷هفته بیاد

چ شکم نانازی داری😂🤭♥️

هرچی روکه بخای یابگی برعکسش میشه همیشه اینم بمونه برای خط ونشون😂😂

عجله نکن دختر.زود به دنیا بیاد خدای نکرده میره دستگاه.اون تو جاش راحته دیگه

اینجوری نگو😔منم همش میگفتم خداکنه زودتر راحت شم.اول ۳۷ هفته بدنیا اومد الان ۵ روزه تو دستگاهه 😫😫😫

چند کیلو وزن بچه؟

توام عین من شکمت کوچیکه من که هرکی می‌بینه میگه
چند کیلو بودی چند کیلو شدی

باز من هی خدا خدا میکنم حداقل یک ماه دیگه بمونه

چطوری میخوای خودش بکشیش بیرون😂

چ شکمت کوچولوعه

عه شکم منم تقریبا همین اندازس😍

جاش اونجا امنتره دختر جان

ووووییی چه شکم کوچولو نازی

برا من ک خیلی عجله داره برا امدن😂🥹

چرا خو😂

بزار بمونه چیگارش داری هرچی بیشتر بمونه بهتره

چرا😂

سوال های مرتبط