۶ پاسخ

طبیعیه
من الانشم این فوبیا رو دارم

من ۳۷ هفته اومد منم فوبیای پارع شدن کیسه ای داشتم اخرشم به سرم اومد

منم۳۶هفته کاملم و دلم نمیخاد فردا بیاد بعد سیزده بیاد خوبه😂

من ۳۵هفته و چهار روز پسرم دنیا اومد

منم ۳۵و۱روزم ازصب درد پریودی دارم خیلی میترسم🥺🥺😢

خوبه که دنیا نیاد زوده که

سوال های مرتبط

مامان پرنس و پرنسس مامان پرنس و پرنسس ۱۴ ماهگی