طبیعیه
من الانشم این فوبیا رو دارم
من ۳۷ هفته اومد منم فوبیای پارع شدن کیسه ای داشتم اخرشم به سرم اومد
منم۳۶هفته کاملم و دلم نمیخاد فردا بیاد بعد سیزده بیاد خوبه😂
من ۳۵هفته و چهار روز پسرم دنیا اومد
منم ۳۵و۱روزم ازصب درد پریودی دارم خیلی میترسم🥺🥺😢
خوبه که دنیا نیاد زوده که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.