سزارین عالیه عالی خداروشکر سزارین شدم

۱۱ پاسخ

سزارین خیلی خوبه . من تجربه هر دوتاشو دارم بچه اولم که طبیعی بود خیلی برام زجر آور بود ولی دومی سزارین خیلی برام راحت بود نه سوئد درد داشت نه سوزن بی حسی درد بعدشم برام قابل تحمل بود ‌
ولی بار اول که بلند میشی یه کم سخته

منم راضیم واقعا

واقعا؟من خیلی میترسم استرس دارم

تروخدا درداش چه طوره من پس فردا عمل دارم

درد هر دوشونو کشیدی الانکه سزارین هستی درد شکمت در چه حده ؟

با بی حس یا بیهوشی؟
اگه بیهوشی بودی درد نداشتی به هوش اومدی؟

اون ۸ساعت تکون نخوردن سخت نبود؟

خیلی خوبه واقعا منم خیلی راضیم خداروشکر

درد نداشت؟؟ازاتاق عمل نترسیدی؟؟امپولش دردداشت؟؟بعدش چی

به سلامتی

چندوقته سزارین شدی؟

سوال های مرتبط