۹ پاسخ

وای خدا خوشبحالت کاش منم الان۳۸هفته بودم دیگ خستم😩😭

عه وا منم که 🥲

خیلی عصبی بد شدم همش میزنم زیر گریه استراحت مطلقم دارم دیونه میشم توی خونه هیچ کس هم ندارم بهم سر بزنه

برای منم دعا کن زود بگذره خسته ام خیلییی

من ۳۹روزو سه روزم زایمان نکردم تازه خیلی هم عادی هستم هیچ علائمی ندارم🫡

اخ عزیزم انشاللع بسلامتی زایمان کنی

زایمانت چند فروردین ؟؟؟
طبیعی هستی ؟؟

درد نداری اصلا؟

تواولین روز ۳۹ هفته زایمان کردم 😁

سوال های مرتبط