۶ پاسخ

عزیزم دقیقا منم اینجوری بودم صبر داشته باشه بعدا میگی ای کاش تو شکمم بودی تا میتونی استراحت کن وبخواب وبخواب و بازم تاکید میکنم بخواب چون بیاد دنیا نمیتونی ۲ساعت به راحتی بخوابی

ن خدانکنههه چرااا اخه

۳۴هفته بچه نارسه و دور ازجون خیلی احتمالش زیاده ک یه اتفاقی براش بیوفته از خدا بخوا به موقع زایمان کنی

زوده گناه داره مجبوری صبر کنی

من تو ۲۰ هفته ام و این حسو دارم

صبر کن هنوز زوده
من ۳۶ هفته و ۲ روز زایمان کردم

سوال های مرتبط