۴ پاسخ

من هم صدک دورشکم پنج درصد بود بعددو هفته شد پونزده
فقط تغذیه و رعایت کن دو هفته
اول استرس و بذار کنار
هرروز لیدی بخور قرص هاتو مرتب بخور
عدسی ابگوشت بستنی نون سبوس دار گوشت و مرغ هر وعده بخور هرروز تخم مرغ ابپز آش حلیم حبوبات کباب

مثل منی پس

بستنی،خامه،دلستر،موز،شیر موز،تخم مرغ آبپز،فرنی بخور زود وزن میگیره

تا میتونی پروتئین بخور مثل مرغ و ماهی و گوشت قرمز و آجیل و این چیزا
شنیدم بستنی هم وزن میده اگه قند نداری بخور
حلیم خیلی خوبه
پودر فست میل هم خوبه بگیر هرروز بخور‌ وزنشو میبره بالا

سوال های مرتبط

مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 روزهای ابتدایی تولد