۱۶ پاسخ

اره من تا الان سه چهار بار خوردم

ویارمه
تو این ماه فک کنم بالای ۱۵تا خوردم😂🌽

هنوز زایمان نکردی؟

خيليييي زياد بخور نوش جون خودت و ني ني

اره چقدم میچسبید

من همین امشب خوردم فکر کنم توی کل این ۷ ماه بار سوم بود

بله من خوردم فقط به فروشنده گفتم آویشن و فلفل نریزه

اره خیلی

دلم خواست

من هم بیرون خوردم هم تو خونه خودم درست میکنم میخورم

اره ده بار

والا هزاربارخوردم

اره عزیزم من هربار هوس میکردم میخوردم ذرت میگن خیلی خوبه

چندبار خوردم

اره.

اره من خوردم

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی