ذرت مکزیکی ام نفخ داره؟

۵ پاسخ

نه من هرشب میخورم😂🥴

شانس که نداریم آبم انگار نفخ داره تو این دوران یا کلابایدبیخیال بشیم همه چی بخوریم یاهیچییی نخوریم😅

همین بخور نخورا دیوونه ام کرده🤦‍♀️البته من شیر خشک میدم ولی بازم دهنمو صاف کردن😂

نمیشه که نخورد اینجوری بچه هم عادت نمیکنه

آره داره

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۸ ماهگی
مامان لنا و کیان مامان لنا و کیان ۶ ماهگی
مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 ۹ ماهگی