دوباره هوس ذرت مکزیکی کردم خوردم😐😐😐😐

۱۳ پاسخ

من میخورم ولی بهش میگم ادویه نزنه فقط آویشن و گل پر بزن با سس کم

خب نوش جونت چه اشکال داره منم تو بارداریم خوردم

خب؟‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نوش جون

بد نیست که تند نباشه فقط پنیرش هم که از سیر درست میشه

نوش جان عیبی نداره ولی زیاد نخور کم بخور خوب نیس

وای من ک عاشقشم ولی میترسم بخورم

عزیزم تو خیلی سخت میگیری چی میشه مگ

وای عاشقشم

نخور دیگه بسه دختر

نوش جان

نوش جونت منم چند باری خوردم تو این دوران تند نباشه مشکلی نداره

خب چی میشع مگ نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی