۷ پاسخ

سعي كن يه ربع بعد از غذات راه بري بيرونم نرفتي توي همون خونه راه برو ببخشيدا باد گلو هم بدي راحت ميشي يه شربت پرومتازين هم بگير شبا قبل از خواب بخور دكترم بهم داده همه معدتو آروم ميكنه هم راحت ميخوابي

عاخ عاخ منم اوایل اینجوری بودمااااا الان خوب شدم خیلی
اما خب اصلا لب ب حبوبات نزدم ناچار شدم چون اذیتم میکرد

منم همش سردرد میشم بعد غذا تا یکم خوب میشم دوباره گشنم میشه
بقول شما انگار ۸ ماهمه سنگینم
دکترم میگه مال معدته سعی میکنم بعد غذا دراز نشم، وعده هامو کوچیکتر کردم ولی فایده نداره

آدامس بجوو

عرق نعنابخور وعده‌اي غذاتو خیلی کم کن تو چن وعده بخور

وای منم خیلی نفخ میکنم باورکن انگار الان۸ ماهمه از سنگینی و بزرگی شکمم

عزیزم همراه غذات نعنا بخور و سعی کن چیزای نفاخ نخوری اصلا

سوال های مرتبط