۶ پاسخ

توپلی کی بودی تو😁
آره خوبه

چه با نمکی😍
اون مارکه از دور شبیه عکس سونوگرافیه😂

ماشالله ماشالله بهش بگین ماشالله 😁😁

اره عزیزم خوبه ماشالا ولی شکم کوچیک بهتر میگن هم بچه بیشتر رشد میکنه هم خده طرف اذیت نمیشع من شکمم کوچیکه ولی خیلی دارم اذیت میشم

اره عزیزم
من شکمم کوچیک تره

عالیه شکمت
چند کیلویی الان

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری