شیراز باز لرزید.پوشک #شیرخشک#

۳ پاسخ

درد بگیرن دارم میمیرم از ترس

وای فردگاه زدن

کجااا کدوم سمت
من فقط صدای جنگنده رو شنیدم

سوال های مرتبط