سلام
نوک سینه هام زخم شده خون میاد چه کار کنم

۷ پاسخ

من شیر مالیدم کمک خاصی نکرد..کرم شقاق سینه گرفتم هم دردش سریع اروم میکرد هم زود خوب کرد
تا بدتر نشده کرم رو تهیه کن

ازشیرخودت بمال ب نوک سینه هات بعدم ک فقط بااب دهن بچه ب مرورزمان خوب میشه

دو تا قند و به هم بساب تا پودر شه کامل
باد شیر خودت و بهش اضافه کن تا خمیری شکل بشه، بزن نوک سینه ت یکم بمونه اصلا معجزه میکنه

کرم شقاش سینه بگیر از داروخونه دلیل زخم شدنشم اینه کامل تو دهن بچه نمیذاری فقط نوک رو میذاری زخم میشه باید نصف حاله هم تو دهنش باشه

موقع شیر دادن از شیرت به دورش بمال که زخم نشه

از شیر خودت هی مرطوبش کن نزا زخمش خشک شه ک با هر مک زدن اذیت میشی مثل من

همون شیرتو بدوش بذار یخچال چربی روشو یکسره بزن به نوکش و تحمل،البته میگن کرم شقاق هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی