دخترا
دوروزه خیلی استخون واژنم درد میکنه نمیدونم چیکار کنم
طبیعیه؟

۳ پاسخ

اره طبیعیه
هرچی بری جلو بدترم میشه
نگران نباش

من الان ۲-۳ هفتس اینجوری ام از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه چون بچه داره بزرگ میشه رحم و لگن از هم جدا میشن برای اونه چاره ای جز تحمل نیس😅

بله طبیعی من مثل شمام چون جنین بزرگ میشه به رحم فشار میاد دکترم گفت باید تحمل کنی

سوال های مرتبط

nafas nafas قصد بارداری
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری