۲ پاسخ

یبوست بابد دارو بدی عزیزم این چیزای گیاهی نده قطره دایمیتیکون خیلی خوبه هم برا نفخه هم یبوست اگه پیدا کنی البته چون ب سختی گیرمیاد جدیدا

باید ببری دکتر

سوال های مرتبط

مامان باربد و برسام مامان باربد و برسام ۳ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی