پوشک سایز ۱و ۲و ۳چندتا بخرم؟؟

۵ پاسخ

عزیزم من سایز یک یک بسته بردم
سایز صفر یک بسته کوچک تازه یکم اضافه اومد
سایز دو فک کنم ۳یا ۴تا بسته اوکی باشه بازم بستگی به رشد بچه داره

ولی بنظرمن اگه وزن بچه بدو تولد ۳تا ۳.۵باشه کلی سایز یک مصرف میشه
چون نوزادا اوایل خیلی دفع دارن
من پیش میومد روزی ده بار عوض میکردم
سایز دو مصرفش کمتره

سایز یک دیگه فکر کنم استفاده نشه، من سایز 2 هفت بسته 16 تایی خریدم، سه بسته سایز 3 گرفتم، حالا شاید کم بیاد سایز سه چون هنوز دو میبندم

بستگی ب وزن دار من سایر صفر ده روز بسته شد بعد سایز یک بعد سایر دو یک بسته فقط سری رفتیم سایز سه

بستگی به وزن نی نی داره
منیه بسته کوچیک صفر. سه بسته یک خریدم حس میکنم سایز 1نهایت دوبسته کافی بود
چون توی سونو 36هفته 3100گرمم بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی