من از۳۶هفته گذاشتم معاینه کنه
منم همین طور 🤦♀️🤦♀️شوهرمم میگه چرا بچه به دنیا نمیاد 🤦♀️
حتمااا بده
عزیزم شما دیگ وقت زایمانت اک طبیعی میخوای زایمان کنی باید معاینه کنن اونی اجازه نمیده ک هفته پایین
۴۰ هفتهای دیگه تا الان باید معاینه لگنی و تحریکیم میکردی
بزا بره خب میخوای تا کی نگهش داری😂
دیگه هفته چهل هستی مگه نمیخای زایمان طبیعی کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.