۶ پاسخ

من از۳۶هفته گذاشتم معاینه کنه

منم همین طور 🤦‍♀️🤦‍♀️شوهرمم میگه چرا بچه به دنیا نمیاد 🤦‍♀️

حتمااا بده

عزیزم شما دیگ وقت زایمانت اک طبیعی میخوای زایمان کنی باید معاینه کنن اونی اجازه نمیده ک هفته پایین

۴۰ هفته‌ای دیگه تا الان باید معاینه لگنی و تحریکیم میکردی
بزا بره خب میخوای تا کی نگهش داری😂

دیگه هفته چهل هستی مگه نمیخای زایمان طبیعی کنی

سوال های مرتبط

مامان ماکان ومانیکا🎀 مامان ماکان ومانیکا🎀 روزهای ابتدایی تولد