۸ پاسخ

من با مرغ درست میکنم تیکه های مرغ با پیاز و برگ و بو می‌زارم آب پز بشه تا ریش ریش کنم پیاز و نگینی سرخ میکنم مرغ هم میریزم یکمی ک سرخ شد فلفل دلمه رو میزنم ادویه اصلی آویشن زیاد میریزیم فلفل سیاه کاری نمک پاپریکا قارچ هم اضافه میکنم آخرش ک زیاد آب نشه رب میزنم و از آب مرغ میریزم یکی الی دو ملاقه وقتی ورقه ها پخت لایه لایه می‌چینم و مواد میزنم و داخل فر می‌زارم تا پنیرش طلایی بشه اینم بگم ک بدون سس بشامل می‌زارم ورق هم نرم میشه

ورق لارانیاهارو بپز(رو.جعبش نوشته چند دقیقه ولی ما همش یکمم بیشتر میپزیم)
بعد کف ظرفش سس بشامل بریز یه لایه ورق یه لایه مواد، یه لایه پنیر دوباره ورق و سس هی لایه لایه بیا بالا
دست اخرم بزار تو فر اول زیرش یکم برشته بشه بعدم رووش

بعد سس بشامل درست کن
ارد و یکم تفت بده کره زیاد، بعدم شیر و یکم اویشن هم به سسش بزن

پیاز و سرخ کن
گوشت چرخ کرده رو اضافه و سرخ کن
نمک، فلفل، زردچوبه، پودر خوده لازانیا، اویشن فراوون
فلفل دلمه ای نگینی
قارچ
و یکم سوسیس و کالباس رنده درشت کن و اضافه کن(دلخواه، ما بیشتر میپسندیم)
در اخرم رب اول فت بده بو خامیش گرفته بشه بعد قاطی کل مواد کن

من روشی که خودم درس میکنم میگم
قارچ،فلفل دلمه،پیاز ،گوشت چرخی یا حالا مرغ ریش ریش شده رو سرخ‌ می‌کنم با رب و ادویه بعد ورق های لازانیا رو میزارم داخل آب جوش در حد چند ثانیه بعد در میارم برای سس هم دوتا قاشق آرد تفت میدم بهش یکم شیر و کره اضافه می‌کنم میزنم کف ظرفی که میخوام لازانیا داخلش باشه بعد ورق لازانیا میزارم بعد سس و مواد و پنیر پیتزا همین طور تا آخر ادامش میدم آخرین سطح ورق میزارم و پنیر پیتزا میریزم من فر ندارم داخل ایرفرایر حدودا ۱۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ میزارمش

موادش یا چیش؟
موادش که دلخواهه ولی اصلش گوشتیه اما ما اینحوری دوست داریم درست میکنیم:

پشت جعبه ش نوشته

خیلی طولانیه حالش نیست

سوال های مرتبط