۳ پاسخ

من دیابت ندارم بخاطرانقباضام ۳۷خورده ای ختم میخوادبده منتهاهمینم فک نکنم ب ۳۷برسونم بسکه دردوانقباض دارم🤦🏼‍♀️

منم دارم دکترم گفته ۳۸ هفته ختم بدن

۳۸ هفته خوبه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی